
A norvég Ratatosk egy kísérleti projekt volt, mely egy márkanév alatt tervezett foglalkozni favágással és az ipari búvárkodással. Habár a két markánsan eltérő tevékenység külön logót és színvilágot kapott, erős kohézió tartotta egyben a két egységet, melyre ráerősített az összefonódó figurális kísérőmotívum is. Ez lehetővé tette a szorosan összekapcsolt kommunikációt, ráadásul megerősítette a közös márkanév használatát is.
The Norwegian Ratatosk was a pilot project that planned to deal with logging and industrial diving under one brand name. Although the two distinctly different activities were given separate logos and colours, there was a strong cohesion between the two entities, reinforced by the intertwining figurative motif. This allowed a closely linked communication and reinforced the use of a common brand name as well.


A motívumok tükrözik a két tevékenység kapcsolatát
Motifs picturing the connection between two business activities
Egy háttérkép,
két nézőpont a szórólapon
két nézőpont a szórólapon
One background picture,
two perspectives
two perspectives


